Harry Potter inspirálta sütidekor karácsonyra

by - december 07, 2021


Az adventi blogturnénk keretén belül, néhány napja egy rövid könyvajánlót hoztam nektek. Ebben olyan békés hangulatú, könnyed, de mégis minőségi olvasmányokat gyűjtöttem össze, amelyek segíthetnek ellazulni és feltöltődni a karácsonyi szünidőben. De emellett mindenképpen szerettem volna hozni valami kreatívat is a turnéra. Egyből a sütés jutott eszembe, mivel az utóbbi időben ebben tudom igazán kiélni magam, ha alkotásról van szó.

Az utóbbi néhány hét egyébként is nehéz volt, mivel 4 év után véget ért az első és eddig egyetlen komoly párkapcsolatom. A sütés, és az azt követő díszítés tehát most kifejezetten terápiás szerepet töltött be nálam, és hihetetlenül jól kikapcsolt. Ha ti is úgy érzitek, szükségetek van valami ilyesmire, adjátok meg a módját: karácsonyi zene, esetleg a kedvenc youtuberetek vlogmas videóinak társaságában ez az énidő definíciója.

Én úgy döntöttem, hogy alapnak nem a klasszikus mézeskalácsot fogom használni, hanem kipróbálok valami újat. Egy tipikus amerikai kekszet, a sugar cookiet próbáltam reprodukálni, amivel amúgy is tele van a Pinterest. Sajnos az íze borzasztó lett, ezért receptet nem adok, de igazából nem is az most a lényeg.




Alapvetően könyves tematikájú díszítést szerettem volna készíteni, de alig találtam hozzá ötletet. Harry Potteresből viszont rengeteg inspiráció volt, és egyébként is, ennek a tipikus alakzatait nagyon egyszerű lerajzolni. A Harry Potteres téma tehát szerintem annak is tökéletesen megugorható, aki azt hiszi magáról, hogy nem tud rajzolni. Mutatom a Pinterest-táblámat, ahol összegyűjtöttem az ötleteket.

A dekoráláshoz én egyszerű cukormázat használtam, amelynek egy részét (sok) piros ételfestékkel színeztem be. A sötét színű kekszre olvasztott csokit raktam. Az aprólékos mintákat a Dr. Oetker színes dekortollaival pingáltam rá, mivel nem tudom olyan vékonyra vágni a habzsák száját, ahogyan kellene.



Szerinted melyik minta a legjobb?



December elsejétől egészen szentestéig minden nap valami új meglepetéssel kényeztetünk benneteket. Lesznek könyvajánlóink, zenelistáink, ínycsiklandó receptjeink, de újra elkalandozunk kedvenc karaktereink világába is, ahonnan meg sem állunk az őket életre keltő szerzők kedves üzeneteiig, amik érkezhetnek írott- vagy akár képi formában is. S ha mindez nem lenne még elegendő, akkor megsúgjuk: egy igazán exkluzív meglepetés is lapul a puttonyunkban. Ráadásul instagram oldalunkra is érdemes lesz felnézni.

Nyereményjáték

Ünnepi turnénkhoz hasonlóan mostani játékunk is rendhagyó formát ölt. Minden állomáson találsz egy kérdést, ami az adott poszthoz kapcsolódóan irányulhat az adott könyvre, szerzőre, szereplőre, de olyan is előfordulhat, hogy a te véleményedre, élményeidre, kedvenceidre leszünk kíváncsiak. 

A turné végén, a Blogturné Klub bloggereinek felajánlásáből hét ajándékcsomag kerül kisorsolásra azok között, akik minden állomást teljesítenek (vagy legalább megpróbálják). A csomagok tartalma minden esetben meglepetés lesz, de a könnyebb választás miatt mindegyiket ellátjuk egy fantázianévvel. 

(Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk. )

Mi a kedvenc karácsonyi süteményed?


Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Milieux-re! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés