Őszi várólista | 2019

by - szeptember 02, 2019


Az évszakok váltakozása tagadhatatlanul csodálatos: ha nem így történne, az élet unalmas és egyhangú lenne. Sokan ezért felelnek nemmel akkor ha megkérdezik tőlük, elköltöznének-e egy olyan helyre, ahol kizárólag a kedvenc évszakuk van egész évben. A választ én is megfontoltam, de egyértelműen nem tartozom ebbe az előbbi csoportba.

Az ősz számomra az év legkülönlegesebb időszaka; minden elemét, minden pillanatát imádom, ezért minden évben megpróbálom teljes egészében kiélvezni minden percét. Ez persze nem kizárólag a kint töltött időm exponenciális növekedésében nyilvánul meg, hanem az életem minden területén, így a várólistámon is, ahova igyekszem kivételes köteteket válogatni.

Idén ősszel tehát ezeket tervezem elolvasni...

Cassandra Clare: A Végzet Ereklyéi sorozat

Úgy látszik, ez az év a régóta halogatott könyvekről szól. Igen, tényleg nem olvastam még ezt a klasszikusnak számító sorozatot, pedig a belőle készült egy szem filmadaptációt imádtam, és mindig is érdekelt, milyen az írott változat. Már egy-egy könyvtári példány is csücsül az asztalomon mindegyik részből, így szinte biztos, hogy előbb-utóbb sort kerítek rájuk ősszel.

Moly-link

Anna Banks: Szirénia öröksége sorozat

Néha igazán meglepő történetek tudnak teljesen magukkal ragadni. Anna Banks szirénes fantasy sorozatába néhány évvel ezelőtt bolondultam bele teljesen véletlenül egy olvasós verseny során, ám akkor még nem jelent meg magyarul minden kötet, így félbehagytam. Mivel még az idei várólista-csökkentős kihívásomba is belekerült, jó lenne végre lezárni a dolgot.

Moly-link

Jenna Evans Welch: Love & Gelato - Firenzei nyár

Most, hogy végre vége a forró évszaknak, jöhet a nyári hangulatú könyvek ideje! Viccet félretéve, körülbelül 2 éve hajkurászom nyaranta ezt a kötetet a könyvtárban, de eddig egyszer sem volt a polcokon, ám a legutóbbi látogatásom alkalmával (augusztus végén, persze, amikor már senkinek sem kellett) megláttam, és rögtön lecsaptam rá. Most már tényleg kipipálom végre a listámról.

Moly-link

Elizabeth Gilbert: Big Magic

Most, hogy végre a minden kreativitásomat kiszipolyozó középiskola véget ért, szükségem van ennek a könyvnek a segítségére ahhoz, hogy felélessze ezt az oldalamat is. Bár az olvasását egész nyáron halogattam, így utólag nem bánom a dolgot, mivel így második alkalommal is egy nyaralás alatt olvashatom, és többszörösen is jó emlékek fognak hozzá fűződni.

Moly-link

Balatoni József: Önharckép

Magamtól nem valószínű, hogy valaha is elolvastam volna ezt a könyvet, de a Jaffa kiadó az együttműködésünk során meglepett vele (irtó boldog voltam, amikor megláttam, pláne a személyes üzenetet!), ezért mindenképpen helyet fogok neki szorítani az őszi várólistám élbolyában. Az már csak hab a tortán, hogy a szerzővel ugyanabból a városból származunk. :)

Moly-link

Neked milyen kincsek szerepelnek az őszi könyves várólistádon? :)

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés