Nyári olvasmánylista 2019

by - augusztus 31, 2019


Ezzel a bejegyzéssel ismét egy új rovat indul a blogon. Mindig is szerettem az olyan posztokat (írni és másoknál olvasni egyaránt), amelyekben egy bizonyos évszak történéseit foglalják össze. Ez nem csak egy jó módszer az adott időszak lezárására, vagy éppen emlékek felidézésére, de a céljainkban való előremenetelt is tökéletesen át lehet vele tekinteni.

A rovatban tehát (amire mostantól "Polc" néven tudtok rákeresni) a blog elsődleges témájának megfelelően az olvasmányélményeimet összegzem statisztika és lista formájában.

Statisztika

  • 24 könyvet olvastam el a nyáron
  • ebből 20 új, 4 pedig újraolvasás volt
  • a blogra 8 db könyvértékelés született
  • de összesen 17 blogbejegyzést írtam
  • 17 kép került fel az Instagram oldalra
  • 7 db könyvet szereztem be

Nyáron tehát ezeket a könyveket olvastam el. Ahol van link, azokról értékelést is írtam a blogra, ha viszont ezeken felül kíváncsiak lennétek valamelyikre, kommentben szívesen megosztom a véleményemet róluk. :)

Olvasmánylista

  1. Örkény István: Tóték
  2. Gayle Forman: Ha maradnék
  3. Gayle Forman: Hová tűntél?
  4. Paula Hawkins: A lány a vonaton
  5. Oravecz Nóra: Van egy ötletem
  6. Oravecz Nóra: Találd meg magad!
  7. Delia Owens: Ahol a folyami rákok énekelnek
  8. Sarra Manning: Londonban bármi megtörténhet
  9. George Orwell: Állatfarm
  10. Papp Dóra: Bolyongó
  11. Niccoló Machiavelli: A fejedelem
  12. Henrik Ibsen: Nóra
  13. John Green: Teknősök végtelen sora
  14. Nelli Lahteenmaki – Nora Rosendahl: Én-könyv
  15. Mary E. Pearson: Az árulás csókja
  16. Mary E. Pearson: Az árulás szíve
  17. Mary E. Pearson: Az árulás szépsége
  18. Louisa Thomsen Brits: Hygge
  19. L. M. Montgomery: A kék kastély
  20. Kiera Cass: The Selection - A Párválasztó
  21. Kiera Cass: The Elite - Az Elit
  22. Kiera Cass: The One - Az Igazi
  23. Kiera Cass: The Selection Stories 2. - Párválasztó történetek 2.
  24. Kiera Cass: The Heir - A koronahercegnő

Tulajdonképpen elégedett vagyok az eredménnyel. Bár az igazi nyár számomra június közepén, a szóbeli érettségi után kezdődött el, és az első könyvet (a Tótékat Örkénytől) is majdnem a hónap végén olvastam el, később nagyon belelendültem a dologba, és csak faltam az oldalakat. A legnagyobb lökést a júliusi The Reading Rush kihívás adta, amin először vettem részt, de sikerült teljesítenem.

Amikor olvasmányélményekről beszélek, azt szó szerint értem. Rengeteg emlékezetes kötet került idén nyáron a kezembe, főleg a régóta jobbra-balra tologatott példányok közül (pl. George Orwell: Állatfarm), vagy éppen a hirtelen elhatározásból elolvasottakból (Mary E. Pearson: Az árulás csókja, és a sorozat többi tagja), amelyek óriási meglepetést okoztak számomra. Az abszolút kedvencem A Fennmaradottak krónikái sorozat volt Mary E. Pearsontól.

Persze amellett a tény mellett sem lehet elmenni, hogy a blog is nyáron született meg. Mostanra már bebizonyosodott, hogy nem elhamarkodott ötlet volt létrehozni, hiszen kifejezetten élvezek ebben a témában írni, sőt, már egy nagyobb célomat el is értem vele: bekerültem egy fantasztikus könyves blogger közösségbe. A részleteket még egyelőre titokban tartom, de hamarosan ezt is megosztom veletek. :)


Sok sikert (és persze kitartást) mindenkinek az új tanévben! :)

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés