Friday Favorites #2

by - augusztus 09, 2019


Mi az a Friday Favorites? Egy kéthetente megjelenő bejegyzéssorozat, melynek során összegyűjtöm azokat a cikkeket vagy videókat, amelyek ebben az időszakban különösen tetszettek vagy hatottak rám valamilyen formában. Témájukat tekintve természetesen nem térek el a Readinspo alapvető tematikájától (vagyis a könyves, filmes, sorozatos posztoktól). A célom ezzel az, hogy ezek a tartalmak titeket is ugyanúgy inspiráljanak, mint engem, hiszen én is előszeretettel kattintok hasonló cikkekre és fedezek fel új blogokat. Cserébe pedig értelemszerűen nem várok el semmit senkitől.

írta: Never Let Me Go

Virág értékelései olyanok, hogy egy komplett és irodalmilag értékes könyvet lehetne összeállítani belőlük. Az Ahol a folyami rákok énekelnek című regényről írt cikke különösen jól sikerült, érdemes lecsekkolni.

írta: Booktastic Boglinc

Felüdülés olyan bloggerek bejegyzéseit olvasni, akik: 1) tudnak helyesen írni, 2) olvasmányosan fogalmaznak és 3) nem 3 rövid bekezdésben intézik el a könyvajánlókat. Naomi Alderman művéről részletes, átfogó és minőségi értékelés született, amit élmény volt végigolvasni.


írta: Thrifty Bibliophile

A cikk két szempontból is szuper: az író alaposan összeszedte, mi kell ahhoz, hogy beleszeressen egy könyvbe és miért, illetve mások véleményét is megkérdezte a témával kapcsolatban. Annyira megtetszett ez a kérdés, hogy lehet, én is megírom majd később a saját verziómat.

készítette: Just A Bookish Soul

Eddig nem néztem booktubereket, Just A Bookish Soul csatornáját viszont megtaláltam a The Reading Rush kihívás miatt, és nagyon megszerettem. Az erről szóló vlogja kifejezetten tetszett.

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

2 megjegyzés