The Reading Rush kihívás | 2019

by - július 21, 2019


Ismét óriási fába vágom a fejszémet, ugyanis úgy döntöttem, én is megpróbálkozom az idei The Reading Rush kihívással. Aki esetleg még nem hallott volna róla: a lényege, hogy egy héten keresztül (idén: július 22-28) annyit olvassunk, amennyit csak tudunk. Régen Booktubeathon néven futott, és két Booktuber lány, Ariel és Raeleen szervezi.

Számomra ez óriási feladat lesz, ugyanis általában lassan olvasok, vagyis nem tudok egy ültő helyemben elfogyasztani egy egész könyvet. Ennek ellenére azért szeretnék megpróbálkozni vele, mert a nyár eddig olvasmányok terén nem úgy alakult, ahogyan terveztem, ráadásul a mostani To Be Read listámra olyan kötetek is felkerültek, amelyek iszonyat régóta csücsülnek már érintetlenül a polcomon.

Magát a The Reading Rush kihívást még azzal is nehezítik, hogy kikötéseket állítanak, amelyek alapján a résztvevőknek olvasniuk kell. Ez 7 különböző pontot, vagyis 7 különböző könyvet jelent (igazából lehetne kombinálni, de én nem szeretném), a teljesítésükért pedig a honlapon kis plecsniket lehet szerezni.

Az idei lista:

  1. Read a book with purple on the cover
  2. Read a book in the same spot the entire time
  3. Read a book you meant to read last year
  4. Read an author’s first book
  5. Read a book with a non-human main character
  6. Pick a book that has five or more words in the title
  7. Read and watch a book to movie adaptation

Az én To Be Read listám:


  1. Purple Cover - Sarra Manning: Londonban bármi megtörténhet
  2. Same Spot - Oravecz Nóra: Találd meg magad
  3. Last Year Book - Sir Arthur Conan Doyle: Tanulmány vérvörösben
  4. Author's Debut - Marie Lu: Legenda
  5. Non Human Character - George Orwell: Állatfarm
  6. Five Word Title - Delia Owens: Ahol a folyami rákok énekelnek
  7. Book to Movie Adaptation - Kass Morgan: Kiválasztottak
Ez összesen körülbelül 1800 oldal, egy hét alatt. Közben valószínűleg szerkeszteni fogom a bejegyzést, áthúzva azt, amit sikerült elolvasnom, a végeredményről pedig itt "utóiratban", illetve Facebookon tájékoztatlak majd benneteket. :)

A kihívás felületei: HONLAP | INSTAGRAM | YOUTUBE |


Te részt veszel a kihíváson?
Ha nem, jövőre megpróbálod majd?

Update

Időközben rájöttem, hogy mivel én alapjáraton nagyon lassan és egyszerre keveset olvasok, nem kellene hirtelen beleugrani ennek a kihívásnak a nehezített verziójába, ezért úgy döntöttem, lefaragom kicsit ezt a TBR listát.

Végül 4 kötetet sikerült kipipálnom, viszont ezek mindegyike több pontot is kielégít a kitételek listájából, így tulajdonképpen sikerült teljesíteni a kihívást! Fent azokat a könyveket húztam ki, amelyeket elolvastam, lent pedig a héten a honlapon gyűjtögetett "badge"-imet látjátok.


Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés