Friday Favorites #1

by - július 26, 2019


Ezennel elindítom a blog első rovatát, a Friday Favorites-t! Mindenképpen szerettem volna rendszeresen megjelenő posztsorozatot indítani mind itt, mind a közösségi média felületeimen. A koncepciója ugyan nem szokványos a könyves blogokban, de remélem, ennek ellenére tetszeni fog nektek! :)

Mi az a Friday Favorites? Egy kéthetente megjelenő bejegyzéssorozat, melynek során összegyűjtöm azokat a cikkeket vagy videókat, amelyek ebben az időszakban különösen tetszettek vagy hatottak rám valamilyen formában. Témájukat tekintve természetesen nem térek el a Readinspo alapvető tematikájától (vagyis a könyves, filmes, sorozatos posztoktól). A célom ezzel az, hogy ezek a tartalmak titeket is ugyanúgy inspiráljanak, mint engem, hiszen én is előszeretettel kattintok hasonló cikkekre és fedezek fel új blogokat. Cserébe pedig értelemszerűen nem várok el semmit senkitől.

A megjelenés persze függ attól, hogy mennyi tartalmat tudok összegyűjteni ezalatt a 2 hét alatt. A cikkek száma sem fix, alapvetően 5-öt szeretnék megmutatni, de 4-nél kevesebb vagy 7-8-nál több egészen biztosan nem lesz.

írta: Könyvkuczkó

Az eddigi legkülönlegesebb Trónok harca értékelés, amit olvastam! Az író levélszerűen fogalmazta meg gondolatait Dan Weiss-nek és David Benioffnak (a sorozat alkotóinak) címezve, mindezt pedig úgy, mintha párkapcsolatban éltek volna. Zseniálisan kreatív megoldás, fantasztikusan kidolgozva.

írta: Zakkant olvas

Anett abszolút a számból vette ki a szót a témával kapcsolatban, de egyúttal meg is nyugtatott, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki így viszonyul az alapművekhez és a divatkönyvekhez. Imádom, amikor valaki ennyire őszintén tud írni vitakeltő kérdésekben is - nekem ehhez még nincs meg a kellő bátorságom, sajnos.


3. 4 májusi olvasmány a nagybetűs ÉLETről

írta: Tíz kicsi könyv

4 rövid könyvajánló olyan olvasmányokról, amelyek valószínűleg megváltoztatják a gondolkodásodat valamilyen téren. Ez viszont nem a szövegből derül ki, hanem a bejegyzés sorait erőteljesen átitató energiából, ami egyértelműen ezeknek a köteteknek köszönhető.

írta: Varázstinta

Szeretem a több könyvet röviden bemutató posztokat, Csenge pedig még úgy is meg tudta hozni a kedvemet némelyik kötethez, hogy nem is olvasta őket. A blogját egyébként is ajánlom, remekül ír!

írta: Thrifty Bibliophile

A blog indulása kapcsán folyamatosan olvasgatok könyves blogról/Instagramról szóló tippeket és tanácsokat, de ez a bejegyzés az, ami ténylegesen hasznos tartalommal is szolgált számomra. Bár angolul, de átfogó, a műfaj minden oldalát részletesen és több szemszögből bemutató tanácsokat ad.

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

2 megjegyzés

  1. Hűű, igazán megtisztelő, hogy benne lehettem a bejegyzésben! Köszönöm a kedves szavakat, ezek mind igazak fordítva is... ((:

    VálaszTörlés