Vaskirály borítómustra - Külföldi verziók

by - július 16, 2021


A Vaskirály Julie Kagawától először 2012-ben (majdnem 10 éve) jelent meg a Könyvmolyképzőnél. Én épp ebben az időszakban váltam rendszeres olvasóvá, és kezdtem használni a Moly.hu-t, így az évek során bőven volt esélyem belefutni a regénybe. Ez számtalanszor meg is történt, de a borítójával nem tudtam megbarátkozni, és egyéb nyomós indok híján végül nem is kerüt fel a várólistámra.

Nemrég azonban a KMK elkezdte vadiúj külsővel kiadni a sorozatot, ami szerintem remek döntés volt. Ezek a borítók, legalábbis számomra, már sokkal meggyőzőbbek. Gyönyörűek, igényesek, és ez a fekete alap kicsit misztikus jelleget kölcsönöz neki. Sokkal inkább tűnik így komolyan vehető fantasynak, mint a korábbi verzióval (ami a fenti képen látható).

Arra gondoltam, hogy ha már nekem ennyire a borítótól függött, esélyt adok-e a sorozatnak, megnézem, külföldön milyen külsővel jelent meg a regény. Most ezeket (de csak azokat, amelyek a magyar verzióktól különböznek) gyűjtöttem össze.


Ez egy letisztultabb amerikai borító, ami a fenti, nálunk is megjelent verzió betűtípusát, mintáját és színeit használja.


Ez egy német verzió. Őszintén, ez olyan szinten taszít, hogy a boltból is kifordulnék, ha ott látnám meg.


Ez a perzsa, rajzolt borító már egészen más kategória. Nekem a külföldiek közül ez tetszik a legjobban.

Vietnámiból ennek az egynek két, egymástól csak kicsit eltérő verzióját találtam.



És végül mutatom, angolul milyen sorban az első négy könyv ezzel az újfajta külsővel. Szerintem lenyűgözőek!


Te mit gondolsz? Melyik tetszik a legjobban? Szerinted jó ötlet volt az új verziót választania a Könyvmolyképzőnek?



A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából hazánkban ismét megjelent Julie Kagawa méltán népszerű sorozatának, a Vastündéreknek  első kötete ezúttal új, modern külsővel. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják A vaskirály titkokkal és izgalmakkal teli történetét, mely egészen a tündérek birodalmáig repíti olvasóját.

Nyereményjáték

Mostani játékunk során közismert tündéreket keresünk. Minden állomáson találtok egy betűhalmazt, nektek pedig nincs más dolgotok, mint helyes sorrendbe rakva kitalálni, mi az állomáson szereplő tündér neve, majd beírni a rafflecopter doboz megfelelő sorába.

(Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyertest e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.)  

IATITNÁ 


Állomáslista

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Milieux-re! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés