Friday Favorites #4

by - november 22, 2019


Mi az a Friday Favorites? Egy kéthetente megjelenő bejegyzéssorozat, melynek során összegyűjtöm azokat a cikkeket vagy videókat, amelyek ebben az időszakban különösen tetszettek vagy hatottak rám valamilyen formában. Témájukat tekintve természetesen nem térek el a Readinspo alapvető tematikájától (vagyis a könyves, filmes, sorozatos posztoktól). A célom ezzel az, hogy ezek a tartalmak titeket is ugyanúgy inspiráljanak, mint engem, hiszen én is előszeretettel kattintok hasonló cikkekre és fedezek fel új blogokat. Cserébe pedig értelemszerűen nem várok el semmit senkitől.

készítette: Szabados Ágnes

Remélem, Szabados Ági podcastjét egyre kevesebb embernek kell bemutatnom, mert akinek igen, az eddig fantasztikus dolgokról maradt le. A múlt heti epizód igazán különleges, a vendég ugyanis nem más, mint annak a kiadónak a vezetője, ami anno elsőként csapott le itthon a Harry Potter kiadási jogaira. És ami még jobb: egy csomó kulisszatitkot elárul ebben a részben!

írta: Szofisztikált Macska

Erről a kötetről korábban már én is áradoztam nektek, de érdemes több nézőpontból meghallgatnotok, mennyire jó. Főleg, ha ennyire igényes írásról van szó, mint Pannáé.


írta: Booktastic Boglinc

Bogi könyvértékeléseit azért szeretem, mert annyira alaposak, hogy általuk egy teljes, komplex képet kapunk az adott kötetről, mindenféle spoiler nélkül. Mivel ez a regény még újdonság, nagyon ajánlom ezt a posztot azoknak, akik egyelőre csak szemeznek vele.

írta: Tekla könyvei

Hiába olvastam már több cikket is a témában, Tekla posztja még így is rá tudott világítani egy-két dologra ezzel kapcsolatban. Természetesen azoknak is ajánlom, akik egyébként is minden nap olvasnak.

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés