Fall time, cozy time Book TAG

by - október 01, 2019


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem egyelőre abszolút nincsen semmiféle őszi hangulatom. Sem az időjárás, sem pedig a természet nem viselkedik az évszaknak megfelelően, hiszen olyan meleg van, hogy egy pulcsit is alig viselek el magamon, az esők inkább hasonlítanak nyári záporra, és elsárgult leveleket is alig látok.

Ez a TAG már régóta el volt mentve nekem, és kapóra jön most, hátha segít megteremteni magamnak valamiféle őszies hangulatot. :)

Száraz falevelek - a világ tele van színekkel.

Válassz egy őszies borítót!

Próbáltam olyanokból választani, amiket már olvastam, és így akadt meg a szemem a Harry Pottereken. Sokak számára a sorozat már egyébként is összefonódott az őszi hangulat definíciójával, a régebbi kiadás borítói pedig még inkább erősítik ezt a hatást.


Egy meleg pulóver - Végre elég hideg az idő ahhoz, hogy kényelmes, meleg ruhákat vegyél fel.

Melyik az a könyv, ami megmelengeti a szíved?

Meik Wikingtől a Hygge. Sokakkal ellentétben én nagyon élveztem a könyvet, teljesen beleszerettem a dán életstílusba általa. A hygge életérzés ráadásul (legalábbis az, ahogyan én értelmezem) legjobban az őszhöz, a bekuckózós, ablakon kopogó eső hangjára olvasós időjáráshoz passzol.

Őszi vihar - süvít a szél, szakad az eső.

Válaszd ki azt a könyvet, vagy műfajt, amit egy esős napon szeretsz olvasni!

A kevésbé dinamikus, de elgondolkodtató romantikus YA regényeket. Mint például egy Sarah Dessen-könyv.

Hideg, csípős szél.

Melyik a legcoolabb karakter, akivel helyet cserélnél?

Ha idei olvasmányokban gondolkodom, akkor egyértelműen Liv a Silber-trilógiából. Londonban él, elit gimibe jár, van egy fantasztikus húga és egy álompasija. Ja, meg egy különleges képessége, amellyel képes álomfolyosókon járkálni, ott bármivé átváltozni, és belépni mások álmaiba, mindezt úgy, mintha a valóságban tenné (tehát reggel is emlékszik a dolgokra). Szerintem ez elég menő.


Meleg almabor.

Melyik az a könyv, ami szerinted nem kap elég figyelmet, és szeretnéd, ha az lenne a legújabb bombasiker?

Egyértelmű: Mary E. Pearsontól a Fennmaradottak krónikái trilógia. Szerintem közel sem olyan ismert, mint amilyennek lennie kellene, pedig ez a legjobb romantikus fantasy, amit eddig olvastam. Szívügyem, hogy népszerűsítsem, óriási hype-ot érdemelne.


Kabát, sál, kesztyű - Hidegre fordult az idő, és ideje rétegesen öltözködni.

Melyik a legcikibb könyvborító, amit legszívesebben elrejtenél, ha nyilvános helyen olvasnál?

Bármelyik erotikus kötet borítóját, ami félmeztelen pasit vagy a könyv témájához tökéletesen passzoló jelenetet ábrázol... mint például ez. De szerencsére ilyesmire nincs szükség, ugyanis nem szeretem a műfajt.

Pumpkin Spice

Melyik a kedvenc őszi ételed/italod?

Almás pite és tea. Egyszerű, de verhetetlen, jöhet minden mennyiségben!

Jóleső, meleg tűz

Oszd meg másokkal ezt a taget. Kiket jelölsz meg?

Nem szeretek másokat "kötelezni" ilyesmire, ezért ezt kihagyom, de bárki, akinek megtetszett ez a kis kérdéssor, nyugodtan vigye és töltse ki! :)

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszett ez a tag, szerintem én is ki fogom tölteni, ha nem bánod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, csak nyugodtan! :3 Kíváncsi vagyok a te verziódra.

      Törlés