Várólista csökkentés 2023

by - december 28, 2022


Lobo (Olvasónapló) várólistacsökkentős kihívása már klasszikus és kihagyhatatlan pontja a könyves bloggerek évtervezésének. 2015 óta az idei volt az egyetlen, amikor kimaradtam belőle, de pusztán azért, mert annyira elfoglalt voltam tavaly ilyenkor, hogy elfelejtettem leadni a listámat december 31-ig. Arra gondoltam, a 2023-as terveimet itt is megosztom, hátha ezzel is felhívom az univerzum és egyéb mindenható erők figyelmét arra, hogy ezeket az olvasmányokat már tényleg lehúzhassam a várólistámról.

(A fenti kép megtévesztő, a lista 24 könyvéből ennyit tudtam csak lefotózni, mert a többit nem birtoklom.)


ALAPLISTA

Elif Shafak: 10 perc 38 másodperc
Elizabeth Gilbert: Ízek, imák, szerelmek
Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz
Gabriel García Márquez: Száz év magány
George Orwell: 1984
Mélylevegő Projekt: Elmerülő
Julia Quinn: A herceg és én
Michelle Obama: Így lettem
Philip Pullman: Az arany iránytű
Sally Rooney: Normális emberek
Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara
Yuval Noah Harari: 21 lecke a 21. századra


CSERELISTA

Andrzej Sapkowski: Az utolsó kívánság
Barabási Albert-László: Behálózva
Colleen Hoover: Túl késő
Farkas Lívia: Ennél zöldebb nem lesz!
J. K. Rowling: Legendás állatok és megfigyelésük
John Green: Katherine a köbön
Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem
Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 1.
Naomi Alderman: A hatalom
Sally Rooney: Baráti beszélgetések
Sarah Dessen: Tökéletes
Yuval Noah Harari: Sapiens


Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Milieux-re! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés