Top 5 kedvenc filmem a télen | 2019/20

by - március 04, 2020

Mivel sajnos nincs kapacitásom minden egyes megnézett filmről egy komplett cikket alkotni, ezek az évszakot összefoglaló bejegyzések tökéletes lehetőséget biztosítanak arra, hogy rövid kedvcsinálók keretein belül ajánljam a 3 hónap legjobbjait.

Nyár után is írtam egy ugyanilyen listát, az ősz viszont kimaradt, mert nem láttam elegendő filmet egy tartalmas poszt megírásához, így most a télivel folytatom a sort.

kép forrása: IMDB

A boldogság nyomában (2006)

Egy igazán megindító és szívbemarkoló, mellesleg (sajnos) megtörtént eseményeken alapuló történet. Egy apáról szól, aki egyik napról a másikra élve, de megpróbál gondoskodni a fiáról még akkor is, amikor már nincs hol lakniuk. Az egyetlen remény a helyzetük megoldására az lenne, ha a képzés végén ő nyerné el az egyetlen felkínált bróker állást.

Linkek: Snitt | IMDB

kép forrása: IMDB

Én vagyok anya (2019)

Hátborzongató sci-fi, mindössze két (emberi) szereplővel. Az alaptörténet szerint az emberi faj kipusztult, ám ezen a külvilágtól teljesen elzárt állomáson rengeteg embriót őriznek, amelyekből mesterséges méhekben megszülethet az utánpótlás. De vajon hogyan értelmezik a robotok ezt a feladatot?

Linkek: Snitt | IMDB

kép forrása: IMDB

Jumanji: A következő szint (2019)

Az újraalkotott Jumanji első része annyira rossz, hogy már élvezetes. Olyan jól szórakoztam rajta, hogy a továbbgondolást, A következő szintet moziban néztük meg, és... ugyanezt tudom mondani róla. Ami abszolút mellette szól, hogy nem túl erőltetett - sem poénok, sem a cselekmény tekintetében -, és jó volt viszontlátni a karaktereket más szituációkban. Rockerként a Guns n' Roses jelenetet különösen értékeltem. Ha egy laza estét szeretnétek, ez a film tökéletes választás.

Linkek: Snitt | IMDB

kép forrása: IMDB

Karácsonyi krónikák (2018)

Sajnos tudom, hogy nagyon nem aktuális a téma, de január-februárban elegendő filmet, így kénytelen voltam visszanyúlni a decemberiekhez. Ezt a példányt viszont semmiképpen sem szabad kihagyni: szerintem zseniális! A második kedvenc ünnepi filmem lett a Holiday után. Az alapsztorit imádom, a testvéri szál benne fantasztikus elem, Kurt Russell pedig Mikulásként óriásit alakít. És most, hogy kellőképpen kiáradoztam magam, tessék menni és megnézni. Mármint decemberben.

Linkek: Snitt | IMDB

kép forrása: IMDB

Karácsony a vadonban (2019)

Eleinte nem szerettem volna megnézni, mert egy Afrikában játszódó karácsonyi film a legkevésbé sem járul hozzá a karácsonyi hangulathoz, de ha eltekintünk a hangulatban nem összeillő dolgoktól, egy egész aranyos történetet kapunk. Egy könnyű kis limonádé, de a bébielefántok miatt nagyon is érdemes belekattintani (végigvinnyogtam az egészet).

Linkek: Snitt | IMDB

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

4 megjegyzés

  1. Az Én vagyok anya régóta érdekel, de akkor így előreveszem :) A Holiday in the Wild nagyon aranyos volt szerintem is, igazi kis meglepetés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az Én vagyok anya nagyon hiányos, sok minden nincs megmagyarázva, erre készülj fel, de alapvetően nagyon érdekes és izgalmas történet. :)

      Törlés
  2. A Jumanji-t nagyon bírtam, a vége pedig nagyon kíváncsivá tett, hogy vajon lesz e még folytatása :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lesz, amekkora sikere van a filmeknek. :D

      Törlés