Júliusi összegző '20

by - augusztus 03, 2020


Érdekes egy hónap volt ez a július. Kilyukasztottak, félig meddővé tettek, összevarrtak, de összességében még örülnöm is kell annak, hogy nem sült el rosszabbul ez a kórházi kaland. Egy életre megtanultam, hogy miért fontos szűrésekre járni, mert bár én korábban sem voltam felelőtlen, de egy mezei ciszta még így is képes volt szétcseszni a nőiségem lényegét 20 éves koromra.

Egy dologra azért csak jó volt ez az újbóli kényszerű itthonlét: zavartalanul fogyaszthattam azt az elképesztő mennyiségű könyvet, ami olvasatlanul sorakozik a polcomon. Bár korántsem tudtam annyival végezni, mint amennyivel szerettem volna, de mind oldalszámra, mind darabra értve 2020-ban eddig a júliusom volt a legtermékenyebb hónap.

Statisztika

  • 8 könyvet olvastam el a hónapban
  • ez összesen 3210 oldalt jelent
  • ebből 8 új, 0 pedig újraolvasás volt, és 2 könyvet nem sikerült befejeznem
  • a Blogturné Klub keretében 6 könyvet olvastam el
  • a blogra 9 db könyvértékelés született, de összesen 16 bejegyzést írtam
  • 10 kép került fel Instagramra
  • 8 db könyvet szereztem be

Olvasmánylista


  1. Mártonffy Zsuzsa: Akiknek két anyja van
  2. Jonathan Safran Foer: Globális öngyilkosság
  3. R. F. Kuang: Mákháború
  4. Szaszkó Gabriella: Nyisd ki ezt a naplót
  5. Stephanie Garber: Caraval
  6. Anne Frank: Anne Frank naplója
  7. Anna Fifield: Kim Dzsongun
  8. Elli H. Radinger: A farkasok bölcsessége
Kifejezetten nehéz most hónap kedvencét választanom, hiszen annyira különböző olvasmányok kerültek a kezembe, hogy egyszerűen képtelenség őket egymással összehasonlítani. Mindegyiküknek megvan a maga nagy erőssége, de egyikük sem kelhet versenyre a másikéval - még az egy zsánerbe tartozók sem.

Az ismeretterjesztők egytől egyig fontos és mindenki számára releváns témát járnak körbe: az Akiknek két anyja van az örökbefogadást, a Kim Dzsongun egy túlságosan alábecsült diktátor személyiségét, A farkasok bölcsessége ezeket a félreértett állatokat, a Globális öngyilkosság pedig a klímaváltozást.

Az Anne Frank naplóját senkinek sem kell bemutatni, és mindenkit csak bátorítani tudok arra, hogy legalább egyszer az életében adjon esélyt neki. A Mákháború stílusa és története nagyon a szívemhez nőtt, különösen a hátterének megismerése után. A Caravalt körbelengi valami megmagyarázhatatlan mágia, ami szerintem nagyon izgalmassá teszi. A Nyisd ki ezt a naplót örömteli perceket szerzett azzal, hogy teret biztosított számomra az alkotásra.

Júliusi szerzemények (HAUL)


Mary E. Pearson: Az árulás csókja
Mary E. Pearson: Az árulás szíve
Mary E. Pearson: Az árulás szépsége
Stacey Halls: Familiárisok
Ann Swanson: A jóga tudománya
Micol Ostow: Riverdale
Ichiro Kishimi, Fumitake Koga: Vállald fel bátran önmagad
Kiera Cass: A szirén

Augusztusi várólista

  1. Stephanie Garber: Legendary
  2. Stacey Halls: Familiárisok
  3. Ann Swanson: A jóga tudománya
  4. Ichiro Kishimi, Fumitake Koga: Vállald fel bátran önmagad
  5. Rebecca Ross: A királynő felemelkedése
  6. Rebecca Ross: A királynő koronázása
  7. Katharine McGee: American Royals – Királyi élet
  8. Neil Gaiman: Északi mitológia
  9. Jennifer Mathieu: Moxie, avagy a vagány csajok visszavágnak
  10. Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara


Neked mi volt a július legmeghatározóbb olvasmánya?

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

2 megjegyzés

  1. Egy ideje rendszeresen kerülgetem a Libriben a Caravalt, de ha neked tetszett, legközelebb biztosan hazajön velem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem minél hamarabb megszülni végre az értékelést belőle. 😄

      Törlés