1 éves a blog!

by - július 17, 2020


Olyan gyorsan repül az idő mostanában, hogy majdnem elsiklottam az évforduló felett. Ma van ugyanis egy éve, hogy élesítettem a Readinspot és a hozzá tartozó bookstagram oldalt! 😍💖

A tavalyi év egyik legjobb döntése volt, hogy a sok vacillálás után végül mégis belevágtam a könyves bloggerkedésbe. Rengeteg sikerélmény ért az elmúlt időszakban, sok tapasztalatot szereztem, és közben fantasztikus embereket ismertem meg. Nem csak a könyvekből, de a könyvekről is tanultam, és nem mellesleg egy csodálatos közösség fogadott itt, ahova élmény tartozni. Rátaláltam egy közegre, ahol igazán otthonosan és biztonságban érzem magam.

Statisztika

  • Az elmúlt évben 110 bejegyzés került ki az oldalra.
  • A legnépszerűbb közülük a Jessica Park 180 másodpercéről írt könyvajánlóm.
  • 37-en szavaztak nekem bizalmat a feliratkozással.
  • Instagramon 840-en követnek.

Mi történt az elmúlt egy évben a blogon?

Számomra még a mai napig is hihetetlen, hogy alig pár héttel az indulás után sikerült bekerülnöm a Blogturné Klub csapatába. Elképesztő lehetőség ez, amely nagy előnyöket és könnyebbséget jelent, hiszen általa jutok hozzá a kiadók legfrissebb megjelenéseihez. Egyúttal azonban ez az egyik legerősebb motivációm is. Ha nem lennék tag, akkor is szívvel-lélekkel írnám a blogot, de jelenleg folyamatosan azon dolgozom, hogy a kiadók nagylelkűségét minél jobban viszonozni tudjam.

Az indulás óta egyénileg 6 különböző kiadóval működtem együtt, ezek a Jaffa, Édesvíz, Athenaeum, Könyvmolyképző, Libri és Kolibri.

Májusban teljesen átalakítottam a könyvajánló bejegyzések struktúráját, azóta sokkal részletesebb szövegeket írok a korábbiakhoz képest. Még innen is bőven van hova fejlődni, de viszonylag kezdőként már ezt is sikerként könyvelem el.

Pár hete az Instagramom is megújult, egészen más, egységesre alakított, fehér hátteres feedem lett. Korábban nem szerettem volna ennyire komolyan venni a bookstagramot, de minél jobban belemélyedtem a könyvek világába, annál jobban erősödött a késztetés is.


Tervek a következő évre

1. Bevezetni állandó rovatokat
Már régóta gondolkozom olyan bejegyzéssorozatok indításán, mint például, hogy milyen megjelenések várhatók az egyes kiadóktól az adott hónapban/évszakban. Arra is gondoltam, érdemes lenne az évszakos helyett havi rendszerességgel összefoglalni az olvasmányaimat, esetleg HAUL posztokat is alkotni. Írjátok meg kommentben, ti mit olvasnátok még szívesen tőlem. :)

2. Kreatívabb képeket fotózni
Nem vagyok maradéktalanul elégedett az új Instagram feedemmel sem, hiszen a fotóim elég távol esnek még attól a képi világtól, amit elterveztem. A közeljövőben ezen mindenképp szeretnék dolgozni.


Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

2 megjegyzés

  1. Jaj, nagyon gratulalok az elso evhez! :) A kezdetektol fogva kovetlek, es annyira bele tudok feledkezni a poszzjaidba, hogy nekem sem tunt volna fel, hogy mar ilyen regota olvashatlak! ^^ Csak igy tovabb, sok sikert kivanok a jovoben is! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, teljesen feldobtad a napomat! ♥ :)

      Törlés