Tavaszi olvasmánylista 2020

by - május 31, 2020


Mindig is szerettem az olyan posztokat (írni és másoknál olvasni egyaránt), amelyekben egy bizonyos évszak történéseit foglalják össze. Ez nem csak egy jó módszer az adott időszak lezárására, vagy éppen emlékek felidézésére, de a céljainkban való előremenetelt is tökéletesen át lehet vele tekinteni.

Ebben a bejegyzésben a tavaszi olvasmányélményeimet osztom meg veletek, összefoglalva. :)

Statisztika

  • 20 könyvet olvastam el a tavasszal
  • ebből 20 új, pedig újraolvasás volt
  • a Blogturné Klub keretében 12 könyvet olvastam el
  • a blogra db könyvértékelés született
  • de összesen 19 blogbejegyzést írtam
  • 18 kép került fel az Instagram oldalra
  • 14 db könyvet szereztem be

Az évszakban az alábbi könyveket olvastam el. Ahol van link, arról bejegyzéses értékelés is született, ám ha a többire is kíváncsiak lennétek, kommentben szívesen megosztom a véleményemet róluk.

Olvasmánylista

  1. Jenny B. Jones: There You'll Find Me
  2. Micol Ostow: Riverdale - A kezdet
  3. Nicola Yoon: A Nap is csillag
  4. Beth Kempton: Wabi Sabi
  5. Colleen Hoover: Maybe Someday – Egy nap talán
  6. Dominique Barreau – Luc Millar: A boldogság francia titka
  7. Sarah J. Maas: Catwoman: Soulstealer
  8. Sophia Amoruso: #Girlboss
  9. Cassandra Clare: Mennyei tűz városa
  10. Rose McGowan: Bátor
  11. Sara Collins: Frannie Langton vallomásai
  12. Leigh Bardugo: Wonder Woman: Warbringer
  13. Iklódi Dóra: Cukormentes édességek
  14. Colleen Hoover: Verity
  15. Alice Broadway: Ink
  16. Erin Morgenstern: Csillagtalan tenger
  17. Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
  18. Jenny Han: Utóirat: Még mindig szeretlek!
  19. Jenny Han: Örökkön örökké: Lara Jean
  20. Deborah Feldman: Unortodox

A tavaszi hónapokban valamiért évek óta kevesebb könyvet olvasok, mint az év többi évszakában. Ez eddig érthető is volt, hiszen a gimiben ez volt a legkeményebb időszak, de a későbbiekben az egyetem sem fog ezen segíteni. Amiért viszont nagyon meglepő számomra, hogy ez a tendencia idén is folytatódott, azt természetesen a koronavírussal kapcsolatos: én tényleg abba a kategóriába tartozom, akinek tengernyi ideje szabadult fel az intézkedések hatására, így egyáltalán nem értem, miért nem sikerült ennél több könyvet elolvasnom. Nem vagyok csalódott a szám miatt, mert ez nem verseny, csupán visszagondolva fogalmam sincs, mivel töltöttem az elmúlt két és fél hónapot könyvmolykodás helyett.

Rengeteg fantasztikus kötet van ebben a listában, de közülük is kiemelkedik a Csillagtalan tenger Erin Morgensterntől, ami páratlan és katarktikus élményt nyújtott, az egekig fogom magasztalni később. Ezen kívül a Frannie Langton vallomásai, az Unortodox, a Verity és a Bátor volt még kifejezetten emlékezetes. Az Inket és A boldogság francia titkát viszont sajnos nem ajánlom olvasásra.

A blog szempontjából is különleges volt ez az évszak. Az Instagram oldalamon történt egy látványosabb változás: átalakítottam a feedem stílusát, és ezentúl fehér hátteres, kicsit minimalistább, letisztultabb módon fotózom a képeimet. Az átalakítás viszont a blogomat is érinteni fogja, de ennek csak kevés bizonyítékát látjátok még: egyrészt feliratos posztképeket használok a nem könyvértékelős bejegyzéseknél (mint ez), másrészt nagyot változtattam az ajánlók struktúráján, amelyet először az Inknél alkalmaztam. És nem mellesleg összevontam a két blogom Facebook oldalát a könnyebb kezelhetőség érdekében.

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés