Karácsonyi könyves kívánságlista | 2019

by - december 10, 2019


A Blogturné Klub Light-os tagságomnak köszönhetően az utóbbi néhány hónapban rohamosan növekedett a saját példányaim száma, azonban így is van néhány kötet, amelynek nagyon örülnék, ha a polcomon tudhatnám őket.

Kommentben írjátok meg, a ti karácsonyi listátokon mi szerepel! :)


Anne Berest – Audrey Diwan – Caroline de Maigret – Sophie Mas: Legyél te is párizsi nő

Ezt a könyvet első alkalommal 2017. január 1-én kezdtem el olvasni. Aznap mélyen benne voltam a tervezgetős, álmodozós és az újévhez nagy reményeket fűzős hangulatban, így ezek az érzések számomra végérvényesen hozzákapcsolódtak a kötethez. Ez az oka annak, hogy azóta minden év elején újra a kezembe veszem - noha egészen biztos vagyok benne, hogy nem szeretnék párizsi nő lenni -, viszont sajnos saját példányra még nem sikerült szert tennem.

Michelle Obama: Így lettem

Nagyon szeretem a női sorsokat firtató, feminista és "womenpower" témájú könyveket, így természetes, hogy Mrs. Obama kötete már a magyar megjelenésekor előkelő helyre került a kívánságlistámon. Sajnos azóta sem sikerült megkaparintanom, csak sóvárogva nézegetem a könyvesboltok polcain.




David Attenborough: Egy ifjú természettudós történetei

Egy hónappal ezelőtt fogalmam sem volt róla, ki az a David Attenborough, ám amint elkezdtem olvasni az Utazások a világ túlsó felére című könyvét, már képzeletben kívánságlistára is pakoltam az összes többit. Fantasztikus az írásstílusa, a kalandjai lenyűgözőek, és mindaz, amit ezeken az egzotikus országokban megtudott az őslakosokról és az élőlényekről, többet tett hozzám, mint az eddigi olvasmányaim összesen.



Bea Johnson: Zero Waste otthon

Természetesen engem is foglalkoztat a környezetvédelem témája. Szerencsére olyan közegben nőttem fel, ahol a szelektív hulladékgyűjtés, a spórolás a vízzel és árammal, a vászontáskák használata és hasonló praktikák mindig is természetesek voltak, ám nekem is bőven van még mit tanulnom a témában.


Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

2 megjegyzés

  1. Az én négy legvágyottab könyvem jelenleg ezen a csekély listán szerepel:
    - Cassandra Clare: Hamuváros,
    - Cassandra Clare: A herceg,
    - Soman Chainani: Az én váram,
    - Victoria Aveyard: Vörös királynő.
    De a te listádról a Legyél te is párizsi nő keltette fel leginkább az érdeklődésemet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy felkeltette az érdeklődésedet. :) Ha elolvasod, annyit mindenképpen érdemes tudni róla, hogy nem szabad komolyan venni, szerintem a szerzők (maguk is "párizsi nők" egyébként) direkt kifigurázzák a témát.

      Törlés