Óriási Könyvmolyképzős HAUL

by - december 20, 2019

A napokban egy hatalmas csomagnyi könyv érkezett hozzám, amelynek a tartalmát szerettem volna veletek külön, az év végi szerzeményes bejegyzésen kívül is megosztani. A doboz a Könyvmolyképző kiadótól származik, és azért kaptam, mert segítettem nekik egy általuk szervezett eseményen, még az ősz folyamán.


Összesen 20 könyv került most a birtokomba, amelyek mindegyikét én választhattam ki. Nagyrészt olyanok mellett döntöttem, amelyeket még nem olvastam (13 ilyen van), ám akad olyan, amivel már könyvtári vagy kölcsönkért könyvként találkoztam, és annyira tetszett, hogy saját példányt is szerettem volna belőle.

  1. Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
  2. Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó
  3. Böszörményi Gyula: Szer'usz világ
  4. Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán
  5. Böszörményi Gyula: Beretva és tőr
  6. Colleen Hoover: Maybe Someday - Egy nap talán
  7. Erin Watt: Cifra palota
  8. Jenny Han: Utóirat - még mindig szeretlek
  9. Jenny Han: Örökkön örökké - Lara Jean
  10. Holly Black: The Cruel Prince - A kegyetlen herceg
  11. Leigh Bardugo: Six of Crows - Hat varjú
  12. Leigh Bardugo: Siege and Storm - Ostrom és vihar
  13. Kerstin Gier: Zafírkék
  14. Kerstin Gier: Smaragdzöld
  15. Kerstin Gier: Az álmok második könyve
  16. Kerstin Gier: Az álmok harmadik könyve
  17. Kerstin Gier: Fellegszálló
  18. Mary Lu: Champion - Bajnok
  19. Sarah Dessen: Along For a Ride - Álom két keréken
  20. Sarah Dessen: Tökéletes
Nagyon örülök, hogy éltem ezzel a lehetőséggel, hiszen nem csak ezekkel a csodálatos regényekkel gazdagodtam, de jó és tanulságos élményeket is szereztem a munka által. Innen is köszönöm a kiadónak!


Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

6 megjegyzés

  1. Szuper volt a közös munka, remélem, lesz még rá alkalmunk.❤

    VálaszTörlés
  2. Jenny Han, Leigh Bardugo és Kerstin Gier könyvei nálam is kívánságlistán szerepelnek. Remélem, hamarosan én is a polcra tehetem majd őket. ♥

    VálaszTörlés
  3. Ha szabad megkérdezem, melyik eseményen serénykedtél KMKs színekben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szeptember végi raktárvásáron, amit a Nyugati téren tartottak. :)

      Törlés