Top 5 kedvenc karácsonyi filmem

by - december 17, 2019

Régebben kizárólag akkor néztem karácsonyi filmeket, ha szenteste a későig húzódó ajándékbontogatás után még találtam olyat valamelyik csatornán, amit még nem láttam ezer és egyszer. Attól a pillanattól viszont, hogy felfedeztem a viszonylag friss Netflix fiókomban, milyen hatalmas a választék az ünnepi témájú és hangulatú filmekből, nem volt megállás. Az utóbbi időben ezek jelentik számomra a nap végi kikapcsolódást, amire a szorgalmi időszak végén egyébként is nagy szükségem volt - ám ez azzal is járt, hogy összegyűlt rengeteg ajánlani való film.

Remélem, találtok olyat a listában, amit még nem láttatok, de meghoztam hozzá a kedveteket. :)

a kép forrása: Snitt

Holiday

Az abszolút kedvenc - de szerintem ezen nem vagytok meglepődve. Aki látta a filmet, tudja, miért, aki pedig nem, az inkább nézze meg. Itt nem a sztori a lényeg, hanem az érzés, amit kivált, ezt pedig nem lehet elmagyarázni.

Linkek: Snitt | IMDB | Netflix ✓

a kép forrása: IMDB

Karácsony Artúr

Most, hogy felnőttem, jobban szeretem a meséket, mint valaha, és természetesen az ünnepekből sem maradhatnak ki. A Karácsony Artúrt azért kedvelem, mert vicces, ahogyan modern keretekbe helyezték a Télapó munkáját - az ajándékok szállítását itt bonyolult számítógépes rendszerek segítik, amelyek pontosan meghatározzák az útvonalat és az időkeretet, hogy lehetőleg minden célba érjen. Ám előfordul, hogy a rendszerbe hiba csúszik...
Az üzenete nagyon aktuális és fontos, így ha másért nem is, ezért érdemes megnézni.

Linkek: Snitt | IMDB

a kép forrása: IMDB

Az adventi naptár

Egy icipici mágia a valóság talaján. Ez a film szó szerint értelmezi a karácsonyi csoda fogalmát, hisz a főszereplőnkkel olyan események történnek az advent alatt, amelyek teljesen megváltoztatják az életét. A legjobb mégis az, hogy még a természetfeletti elemek is hitelesek, hiszen úgy vannak beleépítve a történetbe, hogy elkönyvelhetjük akár a véletlen műveinek is.

Linkek: Snitt | IMDB | Netflix ✓


a kép forrása: IMDB

A karácsony igazi öröme

Kevésbé minőségi és mély történet, mégis tetszett. Szintén elég aktuális kérdéseket érint, és ennek megfelelően a tanulság is nekünk szól. A karakterek szerethetőek, és a környezet is új, a rádiózás témája ugyanis nem gyakran kerül elő a filmekben. Viszont aki teheti, felirattal nézze, mert a szinkronban végig üvöltenek...

Linkek: Snitt | IMDB | Netflix ✓

a kép forrása: IMDB

Egy herceg karácsonyra

Akkor találkoztam a történettel, amikor még nem tudtam, hogy egy filmsorozatról van szó. A második részt, a Királyi esküvőt láttam először, ami olyan töménytelen mennyiségű hibát tartalmaz, hogy majdnem a laptopom épsége bánta a dolgot. Hirtelen ötlettől vezérelve viszont nem sokkal később belenéztem az első részbe, ami... nagyon megtetszett. Nem tudom, hogy a hozzáállásom volt más, vagy egyszerűen tényleg fényévekkel jobban sikerült, mindenesetre kikapcsolódásnak - úgy, hogy még véletlenül sem veszi komolyan az ember - tökéletes.

Linkek: Snitt | IMDB | Netflix ✓

Melyiket láttátok már ezek közül? :)
Kommentben írjátok meg a ti kedvenceiteket!

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

12 megjegyzés

  1. Na igen, feltűnt ám snitten, hogy te is nagy karácsonyi filmmaratont tartasz! ;) A nagy részére én is a Netflixnek hála találtam rá, a Karácsony Artúrt még nem láttam, de ezek után mindenképp felírom a listámra. <3 :')
    Kellenek az én lelkemnek is ezek hangolódásként. (Idén se töltöm itthon a karácsonyt, így elmaradnak a szokásos készülődések, fa- és házdíszítés, de ezek a filmek segítenek mégis ünnepi hangulatot varázsolni, még akkor is, ha túlságosan, néha nyálasan romantikusak is.)

    Ajánlom még figyelmedbe a The Princess Switcht, az is kis édes. <3

    Millió puszi:
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Plusz egy pont a The Princess Switchre, az szerintem is nagyon édes!

      Törlés
    2. Hát, most, hogy lett Netflixem, ki kell használni. ;)
      Örülök, hogy felkeltette az érdeklődésed, remélem, tetszeni fog. :) Bár én egyébként másodjára tudtam igazán értékelni, ha jól emlékszem.
      Oh, sajnálom. :( Bár biztos jó helyre mentek, de azért ez az ünnep otthon az igazi szerintem.

      Köszi az ajánlást lányok, listán van már a film, de ezek után ő lesz a következő, amit megnézek. ♥

      Törlés
  2. A Holiday tényleg cuki, és valóban az érzések fontosak, amiket kiváltanak :) A kis öreget a mai napig megkönnyezem :) A Holiday Calendar szerintem is cuki volt, de a herceges filmet szörnyűnek tartottam :D Idén kb a 4. filmem volt, ami királyfiról és a modern, dolgozó leányzóról szól a kitalált királyságban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, de hidd el, nekem is csak azután tetszett meg, hogy megnéztem előtte még néhány Netflixes karácsonyi filmet, amelyek ugyebár nem a filmtörténet legminőségibb alkotásai, így teljesen másképp álltam már a dologhoz. :) Szerintem engem inkább a hangulata fogott meg, a sztori teljes mértékben sablon.

      Törlés
    2. Magam is belefutottam pár rosszabb netflixes alkotásba, pedig hallmarkosokat is nézek. Az amúgy mindenképp a netflix javára írható, hogy itt legalább tényleg úgy tűnik, mintha a szereplők a hóban, hidegben lennének, van rendesen sál, sapka, nagy kabát :D A hallmarkos filmekben általában egy szál pulcsiban szaladnak ki a házból és kicsit sem dideregnek :D
      Amúgy javaslok még három sorozatot is, egy németet: Holiday Secrets, egy norvég: Home for Christmas és egy spanyol (bár ebből még csak az első részt néztem meg): Three Days of Christmas. 3-6 részesek, és szerintem ezek is nagyon jók! Bár inkább dráma, a norvég meg szarkasztikus :D

      Törlés
    3. Köszönöm ♥ Norvég bármikor jöhet, imádom a nyelvet és a SKAM-nak köszönhetően jó tapasztalataim is vannak velük.

      Törlés
  3. A Holiday nálam is nagy kedvenc, ahogy a Love Actually is. <3

    A Christmas Prince-t kb. fél füllel hallgattam, annyira nem kötött le, de vasaláshoz tökéletes! A Christmas Calendarral is hasonló volt a kapcsolatom: egynek elment. Ami viszont meglepett, az a tegnap látott << Karácsony a vadonban >>, amiben a Szex és New York Charlotte-ja a főszereplő. Kimondottan pozitív meglepetés volt! A Princess Switch-t szintén ajánlom, abszolút újranézős! :)

    Ajánlok még párat, hátha ötlethiány lépne fel. :)

    • Az ember, aki feltalálta a karácsonyt - ez Dickensről szól, és arról a pár hétről, amikor megírta a Karácsonyi éneket.
    • A karácsony története - ez Lappföldön játszódik, elképesztően gyönyörű környezetben, és szintén nagyon-nagyon megható! <3
    • Karácsonyi krónikák: vicces, kicsit szomorkás, és nagyon fantáziadús. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Holiday in the Wildra plusz egy szavazat! Szerintem is annyira aranyos film és nagyon örültem neki, hogy ilyen fontos témával foglalkozni. A színésznő benne pedig nagyon édes, mindig is csíptem őt :)

      Törlés
    2. Köszönöm az ajánlásokat! ♥
      A Karácsonyi csereberét azóta én is láttam, tényleg jó, a Karácsony a vadonban pedig a holnapi vonatútra marad majd. :)

      Törlés
  4. A Karácsony Artúrt és a Holidayt imádom! A többit még nem láttam, de mindenképpen bepótolom majd őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy találtál magadnak valamit. :)

      Törlés