Téli olvasmánylista 2019/20

by - február 29, 2020


Mindig is szerettem az olyan posztokat (írni és másoknál olvasni egyaránt), amelyekben egy bizonyos évszak történéseit foglalják össze. Ez nem csak egy jó módszer az adott időszak lezárására, vagy éppen emlékek felidézésére, de a céljainkban való előremenetelt is tökéletesen át lehet vele tekinteni.

Folytatom a Polc sorozatot a téli olvasmánylistás résszel. :)

Statisztika

  • 21 könyvet olvastam el a télen
  • ebből 20 új, pedig újraolvasás volt
  • a Blogturné Klub keretében 12 könyvet olvastam el
  • a blogra 21 db könyvértékelés született
  • de összesen 37 blogbejegyzést írtam
  • 19 kép került fel az Instagram oldalra
  • 37 db könyvet szereztem be

Ezen a télen az alábbi könyveket olvastam el. Ahol van link, arról bejegyzéses értékelés is született, ám ha a többire is kíváncsiak lennétek, kommentben szívesen megosztom a véleményemet róluk.

Olvasmánylista

  1. Erin Watt: Megkopott korona
  2. Jenny Colgan: Karácsony a Piciny Csodák Pékségében
  3. David Attenborough: Utazások a világ túlsó felére
  4. Jakupcsek Gabriella: Nagy levegő
  5. Holly Black: The Cruel Prince – A kegyetlen herceg
  6. Meik Wiking: Az emlékteremtés művészete
  7. Holly Black: The Wicked King – A gonosz király
  8. Ryder Carroll: A Bullet Journal módszer
  9. Anne Berest – Audrey Diwan – Caroline de Maigret – Sophie Mas: Legyél te is párizsi nő
  10. Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa
  11. Margaret Atwood: Testamentumok
  12. Erin Watt: When It's Real – Igazán szerelem
  13. Rupi Kaur: Tej és méz
  14. Karen M. McManus: Tartsd meg a titkot
  15. Solti Gabriella: Hogyan működik a bank?
  16. Rupi Kaur: a nap és az ő virágai
  17. Chloe Benjamin: A halhatatlanok
  18. Leigh Bardugo: Shadow and Bone – Árnyék és csont
  19. Leigh Bardugo: Siege and Storm – Ostrom és vihar
  20. Leigh Bardugo: Ruin and Rising – Pusztulás és felemelkedés
  21. Kevin Lynch: Steve Jobs

Összességében elégedett vagyok ezzel a mennyiséggel, habár kevesebb, mint amennyit az előző két évszakban olvastam. Decemberben húztam igazán bele, akkor szinte minden szabadidőmet könyvvel a kezemben töltöttem. Meglepő viszont, hogy bár januárban a vizsgaidőszak akadályozott kicsit, és a tempót februárban sem tudtam felvenni, a számokon ez nem látszik.

A kedvencem a fentiek közül egyértelműen Atwood Testamentumok című regénye, amely elképesztőre sikeredett! Nagy hatással volt rám David Attenborough könyve, az Utazások a világ körül is, amely sokat hozzátett a világnézetemhez. A sorozatok közül pedig a lenyűgöző felépítésű Grisa trilógiát (Árnyék és csont, Ostrom és vihar, Pusztulás és felemelkedés) emelném ki Leigh Bardugotól.

Ez a tél a blog szempontjából is különleges volt, ugyanis decemberben és januárban voltam a legaktívabb. Rengeteg bejegyzés került ki - decemberben több olyan nap volt, amikor posztoltam, mint amikor nem - változatos témában, és ez elsősorban az újévnek köszönhető, ugyanis ebben az időszakban szeretek a legjobban blogolni.


Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon és Instagramon! Ha pedig szívesen olvasnál tőlem más témákban, nézz fel a Metaforaszennyezésre! ♥

Talán ez is tetszhet még

0 megjegyzés